آکورد با من حرف بزن رضا شیری
تاريخ : دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, | 17:25 | نویسنده : دارا

سلام به همه ی گیتاریستا و دوستای عزیزم که همیشه به این وبلاگ سر میزنید و ما رو با نظرات قشنگتون

خوشحال میکنید.بابت این غیبت طولانی عذر خواهی میکنم و سعی میکنم آکورد آهنگ های جدیدو براتون

بذارم.امروز آکورد آهنگ زیبای با من حرف بزن رضا شیری رو براتون گذاشتم.امیدوارم لذت ببرین.

ریتم:4/4

G................Am................

دلهره دارم  نکنه از من جداشی

G.......................Am...........
 

کاش نیاد روزی به فکر من نباشی

G....................Dm...................

دلواپست میشم  تا دور میشی از خونه
 

E.......................Dm.................

کی جز تو معنای این احساسو نمیدونه

G......................Dm
 

دارم از عشقت دیوونه میشم

....E......................Dm
 

بگو همیشه  میمونی پیشم

G.......................Am..........................

از تو دل میخوام نه ترحم شدم اسیر این توهم

E..........................Dm...................

که میسوزه دلت واسه من با من حرف بزن

............................G.......................Am

حرف بزن تا آروم بگیرم نگی دوستم داری میمیرم

..................E...............................Dm
 

کی میمیره واست به جز من  با من حرف بزن

G..................Am.............
 

دلهره دارم دیگه تو خوابت نیامو

G.......................Am...........

یا کسی روزی  تو دلت بگیره جامو

G....................Dm...................

دلواپست میشم  تا دور میشی از خونه
 

E.......................Dm.................

کی جز تو معنای این احساسو نمیدونه

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: